Project Assistent Duurzaamheid

Project Assistent Duurzaamheid

Afgeronde Hbo opleiding in Bouwkunde, Installatietechniek, Projectmanagement, Facilitymanagement, Bedrijfskunde MER of vergelijkbaar

Beschikbaarheid van 32 tot 40 uur per week

Minimaal drie jaar werkervaring in projectmanagement, bij voorkeur binnen de bouw -of duurzaamheidssector

Wat krijg je?

  • Salaris: €2.300,- en €3.500,- bruto per maand, afhankelijk van ervaring;
  • Inspirerende werkomgeving met groei -en ontwikkelmogelijkheden;
  • Een open en informele werksfeer met een energiek team waarin je jezelf mag zijn;
  • Flexibele werktijden in overleg, voor een goede balans tussen werk en privé;
  • Dagelijks gezamenlijk lunchen;
  • Leuke teamactiviteiten zoals jaarlijkse uitjes en een afsluitend kerstdiner.

Wie ben jij?

Om de rol van Project Assistent Duurzaamheid goed te kunnen vervullen, beschik je over sterke organisatorische vaardigheden en het vermogen om meerdere projecten tegelijkertijd te managen. Je hebt een proactieve, gedreven en zelfstandige instelling met uitstekende communicatie en commerciële vaardigheden. Daarnaast ben je een echte teamspeler die graag samenwerkt in een informele, flexibele omgeving.

Functieomschrijving

Als Project Assistent Duurzaamheid speel jij een cruciale sleutelrol in het realiseren van duurzame oplossingen en het behalen van certificeringen, met name op het gebied van BREEAM -en GPR Gebouw. Deze certificeringen zijn van toepassing op verschillende soorten gebouwen, zoals kantoren, industriële complexen, logistieke centra, laboratoriumgebouwen, winkellocaties en woningen. Jouw verantwoordelijkheden omvatten onder andere:

    • Het managen van duurzaamheidsprojecten van initiatief tot oplevering;
    • Het coördineren van het projectteam en het aansturen van interne en externe stakeholders;
    • Het ontwikkelen van projectplannen en het bewaken van de voortgang en kwaliteit van de projecten;
    • Het adviseren en begeleiden van opdrachtgevers bij het behalen van BREEAM -en GPR Gebouw certificeringen;
    • Het leiden en organiseren van projectvergaderingen, uitvoeren van inspecties op locatie, vormen van projectdossier en het rapporteren van de voortgang aan de opdrachtgevers;
    • Het uitvoeren van risicoanalyses en het implementeren van beheersmaatregelen om projectrisico’s te minimaliseren.

Wie is Qbus Duurzaam?

Qbus Duurzaam adviseert en begeleidt opdrachtgevers op het gebied van verduurzaming van woningen en benodigde certificeringen en werken niet met standaardoplossingen, maar met een lange termijn aanpak waar een overtuiging in zit. Duurzaamheid moet meetbaar zijn.

Qbus Duurzaam is een snelgroeiende organisatie die in opdracht van diverse partijen en organisaties (bouwbedrijven, architecten -en adviesbureaus, woningcorporaties, projectontwikkelaars, MKB en particulieren) voorziet van duurzaamheidsadvies in vastgoed. Je komt te werken in een open, informele organisatie met een enthousiast en deskundig team waar kennis graag gedeeld wordt en er nauw met elkaar wordt samengewerkt. Het moderne kantoor te Rosmalen is goed bereikbaar en biedt een prettige werkplek waarin je jezelf kunt zijn. Daarnaast is er ruimte voor ontwikkeling, flexibiliteit in werktijden en is er regelmatig tijd voor ontspanning, zoals gezamenlijke lunches en leuke teamuitjes.

Interesse?

Wil je meer informatie of heb je vragen over deze vacature?

Neem dan contact op met Irma van den Brand via i.vandenbrand@qbusduurzaam.nl of bel via 085-0657438.